פורסם ב -

טיפים ליצירת חתונה מושלמת עם פרחים

חתונה היא אחד האירועים המדהימים ביותר בחיים אם לא המדהים ביותר, ובתכנון ובהפקת האירוע חשוב לשים דגש על בחירת קונספט, המקום האולטימטיבי לחגיגה וגיבוש תוכנית אומנותית מרתקת.
יש לנו מספר דרכים יצירתיות איך להרים חתונה בלתי נשכחת, שתעלה על כל דמיון. מוזמנים לאמץ וליישם:

 

פרחים – הכוכבים של החתונה


לפרחים כוח ועוצמה והם תמיד תורמים בססגוניותם הקסומה לתמונות ולאווירה. תוכלו להשתמש בפרחים עונתיים בשלל אופנים מסקרנים שיוסיפו טאץ' ייחודי, כמו למשל, קישוט ועיטור החופה כך שהיא תראה מרשימה במיוחד בפלטת הגוונים המתכתבת עם יתר הקישוטים באולם או בגן האירועים או להפך – בצבעוניות אחרת, שתדגיש אותה על הרקע הכולל.
סידורי הפרחים על השולחן בעלי השפעה מיוחדת ואפשר להקצות לכל שולחן סידור קצת אחר על מנת להקנות לו אישיות משלו או אופי ייחודי.
עוד טרנד בולט בזירת האירועים הוא קיר עוצמתי שכולו פרחים שהופך למוקד הכוח ומקנה אפקט WOW ברגע שנכנסים וגם מהווה את התפאורה המושלמת לצילומים.

הלהקה שעושה שמח


על אף שטקס החופה הוא גולת הכותרת של החתונה, אין כמו להפוך את האירוע לחגיגה של מוסיקה חיה. אפשר להביא להקות בסגנון האהוב שילוו את החתן והכלה כאשר הם צועדים לחופה או ינגנו בקבלת הפנים וילהיבו גם את כולם על רחבת הריקודים. בדקו מה הסגנון המוסיקלי המועדף עליכם ותאמו עם הלהקה את השירים והמוסיקה שתשדרג את האווירה.

היכון, הכן לחייך
צילומים מהווים מזכרת נפלאה מכל אירוע ובעיקר חתונה וישנן עמדות צילום עצמאיות שיכולות בהחלט להוסיף קסם לאירוע בין אם מדובר בעמדות סלפי או פולארויד המפיקות מיד את התמונה בעיבוד ייחודי בניחוח נוסטלגי של פעם, הנאה וחוויה תוך כדי האירוע וגם מזכרת שכל אורח ישמח לקבל ולהביא עמו הביתה.
אטרקציות מיוחדות לחתונה יכולות להיות גם מאייר שמאייר את האורחים תוך כדי החתונה או את הזוג כאשר הוא עומד תחת החופה, ניתן גם להוסיף עמדת מגנטים פעילה. 

שיחקתם אותה


אם תרצו להוסיף קצת אקשן לאירוע, תוכלו להביא עמדות משחק החביבות על כל הגילאים ויעסיקו הן את הקטנים והן את הגדולים במהלך האירוע. עמדות של מציאות מדומה שייקחו את המוזמנים לעולם אחר ויקום מקביל עם משימות והרפתקאות או עמדות משחק כמו הוקי אוויר, גלגל המזל ועוד. אתם בוחרים את חוויית הגיימינג לאירוע.

קולינריה משובחת ובלתי נשכחת


הפרזנטציה של האוכל אף היא מהווה אטרקציה בפני עצמה, כי מעבר לממדי הטעם, אנשים דוגמים בעיניים וגם נהנים להפיק תוצרים מצולמים מהאוכל שטעמו ואכלו בחתונה. אפשר להביא עמדות אוכל קונספטואליות חובקות עולם עם אוכל שמוכן מול עיני המוזמנים מהפתיחים דרך העיקריות ועד עמדת קינוחים יצירתית. כמו כן, עמדות ממתקים, מפל שוקולד, בצק סוכר ואפילו עץ פירות או קיאק פירות מדליק להשגת אווירה מלהיבה של יריד ססגוני. שעשוע טעים מביס לביס. היום עמדות האוכל הקונספטואליות הם חלק בלתי נפרד מהתפריט והאורחים ייהנו לטעום מהריגושים הגסטרונומיים שהבאתם להם. 

מאפקטים של עשן דרך בובות ענק ועד תותחי קור


רחבת הריקודים היא הלב הפועם של המסיבה של החתונה ואחרי שכולם חזו בחופה ונשנשו, עוברים לרחבה כדי ליהנות ממוסיקה סוערת עד שיכרון חושים. אפשר בהחלט לשדרג ולהעצים את החוויה על הרחבה באמצעות בובות ענק שמרקידות את המוזמנים, תותחי קור מרשימים ואפקטים של עשן באמצעות תותחי עשן ענקיים, שכולם ביחד יוצרים אטמוספירה חושית שתהפוך את המסיבה לייחודית באווירה אופורית מלהיבה.

 

צריכים מנוי פרחים או פרחים בהרצליה? פנו אלינו עכשיו!