פורסם ב -

מתנה של פרחים שכל יולדת תשמח לקבל

בשעה טובה, מישהי שקרובה לליבכם ילדה ואתם מחפשים את המתנה הנכונה שתשמח אותה?
יש לנו מספר רעיונות עם מה אפשר להגיע לביקור ראשון אחרי לידה או לאירוע הברית/ה.
מתנות שכל יולדת תשמח לקבל – מוזמנים לבחור את האופציה המועדפת עליכם או לשלב בין מספר המלצות להענקת מתנה מיוחדת.

להפריח מאושר


אין כמו זרי פרחים שתמיד עושים את כולם מאושרים, מפיצים בישום נעים ומוסיפים בנוכחותם המסוגננת. ניתן ליצור זרים מעוצבים המשדכים פרחים יפים עונתיים או כאלה עם משמעות סמלית מיוחדת, זים מרשימים לעטר את הבית של היולדת ולהוסיף לו טאץ' שמח וייחודי.
חפשו את המיקסים היצירתיים בין פרחים להביא ליולדת ואפשר לשדרג גם באמצעות בלונים, שוקולד או עציצים המגיעים בכלים דקורטיביים מיוחדים.

לעור המצב מתנה שימושית ומטפחת היא שמן לסימני מתיחה להריון ולאחר לידה. כידוע, עם השינויים ההורמונאליים וגדילת העובר בבטן, ישנה גדילה מואצת של העור ועוצמת המתיחה גורמת לסימנים לא מחמיאים אשר מעמיקים ומשנים לעיתים את צבעם, במיוחד באזור הבטן, הירכיים, החזה והמותניים.
אפשר להקדים תרופה למכה ולהשתמש בשמן להחזרת הגמישות לעור ולהפחתת סימני מתיחה במיוחד לאחר הלידה, כאשר משילים במשקל והעור עוד מתוק. ישנם שמנים על בסיס רכיבים טבעיים שנספגים היטב כמו שמן זרעי ענבים, תמציות של הדרים, לבנדר בניחוח נעים שאפשר למרוח בהריון ובתקופה לאחר הלידה. עוד קרמים לטיפוח יכולים להיות גם סבונים בעבודת יד, שמנים לעיסוי ורגיעה, תכשירי טיפוח טבעיים לרחצה ואחריה. 

בחזרה לשגרה וברוגע


חלק בלתי נפרד מהתקופה שלאחר הלידה היא החזרה ההדרגתית לשגרה ותהליך ההתאוששות וכאן אתם בהחלט יכולים לפרגן ליולדת במתנה נהדרת שתסייע לה מאוד – קיט המיועד לטיפול בתפרים ולהתמודדות עם הכאבים שלאחר הלידה, התכווצויות וכדומה. אפשר לשלב ביחד סבון נוזלי לשטיפה לאחר לידה, תרסיס ספריי לאחר לידה להרגעת האזור של הקרעים ועוד. 

גם לתינוק מגיע להתפנק


מתנה ליולדת יכולה להיות גם מתנה לבייבי הרך שנולד, כשיש מארזים לבן או לבת לפי בחירה ואפשר לבחור בהתאם לכך את המארז המבוקש. אפשר לפנק את הבייבי במארז של סדינים, שמיכה איכותית, בובה רכה, סט מצעים ייחודי כולל מגני ראש למיטה של התינוק. אלטרנטיבות נוספות שמשדרגות ומעצימות את השמחה: בובות ארנב, מד גובה למדידת התינוק, כרטיסיות לצילום תמונות מתוך רגעים מאושרים. 

לעטוף בסטייל ובאהבה


מה דעתכם להעניק שי ליולדת שכולו סטייל? אפשר לארוז בגדים שהיולדת תאהב במיוחד, רכים ואווריריים, שחובקים את הקימורים וגם מתכתבים עם הטרנדים המובילים בזירת האופנה. טייצים, גופיות קיציות, אם ידוע לכם שהאם מניקה, ניתן לשלב גם חולצת הנקה וסינר הנקה. פריטי לבוש נוספים שהיא בוודאי תשמח לקבל: מכנסי טרנינג ושמלות אווריריות וכיפיות ללבישה. 

הפחתת הלחץ בקלי קלות


התקופה לאחר הלידה עשויה להיות לחוצה להפליא ואפשר להקל על האם הטרייה ולהעניק לה מארז מפנק להפליא עם שמנים שיכולים לסייע מאוד בהפחתת הלחץ ובהשגת הרגיעה המבוקשת כמו למשל, שמנים להפחתת מתח וחרדה, להעלאת מצב הרוח, לשיפור הריכוז והפחתת תחושת העייפות ולצרף לקיט הייחודי של שמנים גם מבער מעוצב.
לרוב, השמנים שמככבים במתנות ליולדות הם לבנדר וברגמוט אשר נחשבים לבעלי יכולת בהפחתת תחושת עייפות ומתח. ניתן לצרף למארז גם חליטות שמתאימות לשתייה לאחר הלידה, תערובת של צמחי מרפא עשירים בוויטמינים ומינרלים שיכולים לסייע בחיזוק שרירי הרחם לאחר הלידה וניתן לשדרג גם בכוס או בקבוק מעוצב לחליטה.

חשבו איך להפתיע את האם שזה עתה ילדה – בזר פרחים, בשמנים ויטאליים, בבגדים שילוו אותה בחופשת הלידה. שיהיה במזל טוב! 

 

צריכים מנוי פרחים או פרחים בהרצליה? פנו אלינו עכשיו!