פורסם ב -

מתנות מיוחדות לכלה ביום החתונה עם פרחים

אין ספק שזה היום הגדול בחייה – כל כך הרבה זמן היא חיכתה לו ועכשיו הוא הגיע וזה הטיימינג המושלם לפנק את הכלה ולהעניק לה מתנה בלתי נשכחת.
אפשר להפתיע ולרגש אותה לפני המאורע עצמו או כאשר מגיעים לחגיגה, חמושים במתנה בה הושקעה מחשבה מראש ואשר תשתלב בהרמוניה עם החתונה, לפי אופייה או העדפותיה וסגנונה האישי של הכלה.
אין לכם רעיונות באשר מה אפשר להביא לכלה? ליקטנו עבורכם מספר הצעות יצירתיות – בחרו את הפייבוריטית עליכם או שלבו בין ההמלצות.

להפריח מאושר – פרחים מרגשים וססגוניים
לפרחים יש מעמד של כבוד בכל אירוע מרגש ובמיוחד בחתונה וכלות רבות אוהבות לצעוד לחופה כאשר הן אוחזות בזרי פרחים מסוגננים וריחניים.
הפרחים מפתיעים במגוון ווריאציות מעניינות בקומבינציות צבעוניות ואפשר להגיש מתנה לכלה זר פרחים ענק או כתר מעוטר, קשת ייחודית או לשזור את הפרחים כחלק מההופעה הנוצצת שלה או לשלוח לה זר פרחים ישירות לירח הדבש. 

צמוד אליה לתמיד – יופי של תמיד
צמידים לאישה נחשבים כמתנה נפלאה לכלה. לצמידים יש את הכוח והעוצמה לשדרג ולמנף כל הופעה.
שימו לב לכך שאתם בוחרים צמיד איכותי שעשוי מחומר גלם משובח כמו כסף או זהב, כשאפשר לבחור על פי סגנון קלאסי או יותר מודרני עכשווי, עם עיטורים בטקסטורה בלתי שגרתית.
כאשר מדובר בצמידים מזהב יש לבחון מהי דרגת הקרט ככל שהיא גבוהה יותר כך הצמיד יותר יוקרתי.
אגב, אם במקרה ההופעה של הכלה ידועה לכם מראש, תוכלו לבחור צמידים דקורטיביים שיתאימו למראה ולנוכחות שלה בחופה ואם לא, אפשר ללכת על צמיד במראה על-זמני מעודן בקווי מתאר מינימליסטיים ובכל מקרה, רכשו ממותג אמין ומוביל שמציע שלל עיצובים ואופציות להחלפה, במידה שהיא תרצה לבצע החלפה.

פינוקים לגוף ולנפש במארז אחד
מארז טיפוח יכול אף הוא להיות אופציה למתנה לכלה עתיר בפינוקים כמו קרמים מטפחים, תכשירים לפנים או לעור וכן פצצות אמבטיה לאמבטיה ריחנית ומבושמת מבועות.
ניתן לבחור מארז של מותג מוביל או של מוצרים מהטבע ולייצר גם מיקס של מוצרים בהתאם לעונתיות, לריח מוביל או לסדרת שלבים כמו פילינג לפנים, שמן פנים, קרם פנים וכדומה ואפשר להוסיף גודיז כמו שקיקי תה, מבער שמנים ושמנים ריחניים להפצה, ספר מודעות עצמית, חלוק רחצה קטיפתי ונעלי בית רכות להפליא ועוד.

יום כיף שהוא חוויה גם אחרי החתונה
במידה ולצד המוצרים תרצו למסור לכלה גם אטרקציה חווייתית, הרי שקיימות אופציות רבות של שוברי מתנה לימי כיף, נופשונים בשלל סגנונות כמו צימרים או מלונות בוטיק, עיסויים בהיכלי ספא מפוארים וכן גם סדנאות העשרה כמו סדנאות צילום, סיורים קונספטואליים במקומות יפים, רכיבה על סגווי. אפשר להחליט אם זו תהיה רק מתנה לכלה עצמה או לכלה ולחתן ביחד ולשים לב לסוג המימוש, כדי להשאיר מספיק זמן עבורה לממש את החוויה במיוחד כי כעת היא בתקופה כה עמוסה וגדושה בחייה.
אופציה נוספת היא שובר לחנויות עיצוב לעיצוב קן האוהבים המשותף שלה ושל בן זוגה או שובר להגשמת חלום כמו הקלטת שיר באולפן. תוכלו לבחור מעין שובר בהתאמה אישית או כזה שניתן למימוש במגוון רחב של חנויות ושל אתרים חווייתיים ולא לשכוח לבקש ממנה לתעד את הרגעים הייחודיים.

אל תגיעו בידיים ריקות לחתונה. לצד הצ'ק הנצחי, אפשר להביא גם מתנה בניחוח אישי – זר פרחים, צמיד זהב יפהפה או שובר מתנה. השקעה שעושה הבדל ותשמח כלה ביום חתונתה. 

 

צריכים פרחים בפתח תקווה? פנו אלינו עכשיו!