פורסם ב -

מתנות מרגשות שאפשר להפתיע את בת הזוג

מעוניינים להגיד תודה לבת הזוג בלי מילים? מחפשים את המתנה הנכונה שתעביר את המסר, של עד כמה אתם אוהבים ומעריכים?
בין אם מדובר ביום האהבה, יום הולדת או יום נישואין או אולי פשוט מתחשק לכם לפרגן ולפנק מכל הלב, יש לנו מספר רעיונות למתנות מפתיעות לבת הזוג, שיציפו אותה באושר ויעלו חיוך ענק על הפנים שלה: מפרחים רומנטיים דרך הזמנה להופעה ועד שרשרת עדינה. מקבץ של פריטים יפים וחוויות נהדרות להעניק לאישה של חייכם.

ניחוח של אישה – לבשם באהבה
בשמים נחשבים למתנה אהובה על כל מי שמקבל אותם. הריח שנשאר תמיד, מקושר לרגעים מיוחדים ולזיכרונות וילווה את הגברת לכל אשר תלך.
אם אתם כבר מכירים את הריח המועדף עליה, תוכלו להעניק לה את אותו בושם קלאסי המזוהה עמה או בווריאציה מעט אחרת כמו במהדורת קיץ קלילה יותר ואם אינכם זוכרים בדיוק את המותג או את הסוג, ניתן להעניק לה את אחד הבשמים הפופולאריים או החדשים שיצאו לשוק ובמקרה שהיא לא תתחבר לריח, היא תמיד תוכל להחליף ולהזליף משהו אחר. 

הפרח של חייכם – זר פרחים ייחודי
מתנה נפלאה וסמלית שתמיד מתקבלת באהבה היא זר פרחים. אוסף של פרחים ססגוניים ויפים בשלל ניחוחות אשר נארזו יחדיו לזר מקסים אתו אפשר להגיע לדייט שלכם או לשלוח עם שליח עד אליה, למשרד או ישירות לבית. פרחים מביעים הוקרה ואהבה ונחשבים למתנה סופר רומנטית. חשבו איזה סוג של זר תרצו להעניק לה – זר טרופי אקזוטי או יותר קלאסי ים תיכוני לפי פרחים מועדפים עליה או פלטת גוונים אליה היא תתחבר ובחרו מקום יצירתי שיידע בכישרון רב לייצר עבורכם זר פרחים משגע ופוטוגני. תוכלו להוסיף גודיז מפנקים לזר כמו שוקולדים או מוצרי טיפוח ולשדרג ולהעצים את ההנאה שמקבלת המתנה תפיק ממנה.

את התכשיט שלי – שרשרת עדינה ויפה
אין כמו להראות כמה אתם אוהבים באמצעות תכשיט ייחודי ואיכותי, שעשוי מחומרי גלם משובחים בעיצוב אמנותי. תכשיט שהיא תוכל לענוד ותמיד להיזכר במחשבה שהשקעתם בה. ישנן שרשראות עדינות לנשים בעיצובים קלאסיים במגע אישי ובמראה על-זמני. בחרו שרשרת מעודנת של מותג מוביל, שידוע בהשקעה שלו בפריטים מעוצבים והחליטו האם תתאים לה שרשרת בקווי מתאר מינימליסטיים או מעט יותר דומיננטית, האם היא תהיה עם תליון בעל אלמנט סמלי ייצוגי או חפה מתליונים והאם תהיה מזהב או מכסף או שילוב של השניים, שיבוץ של אבני חן, זירקונים ואפילו יהלומים ואל תשכחו לענוד לה את השרשרת בחגיגיות. בדקו מראש את מדיניות ההחלפות במידה והיא תרצה תכשיט אחר והקפידו לוודא שהתכשיט יגיע עד אליכם עד המאורע בו ברצונכם להעניק לה את השרשרת במתנה. 

שיגעון המוסיקה או יום כיף שכולו חגיגה לאוהבים
אם חשקה נפשכם במתנה שהיא יותר חוויה כתוספת לזר הפרחים או לשרשרת, תוכלו להזמין אטרקציה כלשהי כמו סיור קונספטואלי במקום ציורי ויפה ברחבי הארץ או אולי חוויה שכולה אקשן כמו צניחה חופשית או התנסות בריחוף כמו אסטרונאוטים ואולי תרצו להציע לה בילוי זוגי במסעדת שף נחשבת חדשה או הופעה של אומן שהיא מאוד אוהבת. אין כמו לשלב בין כל העולמות.
תכננו מראש יום כיף שיתחיל בארוחת בוקר טובה ומלאת אנרגיות אליה גם תופיעו חמושים בזר פרחים מרהיב, המשיכו להיכל ספא לעיסוי זוגי ובו תשלפו שרשרת עדינה יפהפייה, שתקצור מיד מחמאות ומשם לסיור או סדנה, קנחו בהופעה ובארוחת ערב או בבר קוקטיילים מדליק.

 

צריכים פרחים בפתח תקווה או פרחים בהרצליה? פנו אלינו עכשיו!