פורסם ב -

סידורי פרחים לחתונה – כל מה שצריך להכיר

פרחים הם הכוכבים הבלתי מעורערים של עולם השמחות ומופיעים בנוכחותם הססגונית והצבעונית בכל חתונה. הם מבצבצים מכל פינה: כסידור שולחן מופתי וייחודי, מקשטים ומעטרים את הקירות, בידה של הכלה, מתפשטים על גבי החופה וגם מהווים רעיון נפלא כמתנות לאורחים, שלא יצאו בידיים ריקות.

בבואכם לבחור סידורי פרחים התייחסו לעונתיות של החתונה, כדי להבין אילו פרחים ניתנים להשגה בתקופה זו בשנה וכן שימו דגש על החיבור ההרמוני הטבעי בין הפרחים לאופי האירוע, האם הוא בחוץ או בפנים,
התאמה צבעונית וסגנונית בין אירוע כפרי לאירוע בסטייל יותר מודרני וכמובן, תקציב, זמינות, סידורים יצירתיים על ידי מעצבים מקצועיים או אם בחרתם אתם לעצב לבד את הסידורים – האם באמת תוכלו לעבוד בקלות עם הפרחים שנבחרו ואל תתפשרו על המקום ממנו אתם מזמינים את הסחורה, כדי לוודא שהיא באמת איכותית ויפה, פוטוגנית ותתרום לאווירה הכוללת.

חתונה שפורחת מכל הבחינות והכיוונים


התאימו את הסידור הפרחוני לאישיות של האירוע. אם למשל, מדובר בחתונה מעודנת, קטנה ואינטימית יחסית, אולי תעדיפו סידורים מינימליסטיים ואם מדובר באירוע גרנדיוזי במרחב גדול אולי הנטייה תהיה לטובת סידורים בומבסטיים בעלי נוכחות דומיננטית.
שאלו את עצמכם: האם הצבעוניות תישמר לבן מסורתי קלאסי המזוהה עם חתונות או דווקא באמצעות הסידור תוכלו להפיח חיים ותעוזה ולהוסיף נגיעה ססגונית של צהוב, כתום ואפילו סגול והאם כל אזור או שולחן אולי יופרד באמצעות סידור בצבע אחר או כולם יהיו מסודרים באותו סטייל בדיוק ובאותה פלטת גוונים. החליטו האם ללכת על נועז או פסטל. החליטו גם על איזה סוג של אלמנטים טבעיים ללכת – בר פראי או יותר מבוית.
שימו דגש גל על אזורים ומוקדים שמצולמים או לוכדים את העין המתבוננת על מנת לקשט אותם במיוחד כמו קיר פורח שיהווה אתר מרכזי לצילומים או את הכניסה לאולם או לגן האירועים. 

מה בין חוץ לפנים – חיבורים טבעיים


אחרי שבחרתם אולם מבין אולמות לאירועים ברחובות בו תוכלו לחגוג את האירוע המרגש של חייכם שימו דגש על שילוב המרחב הטבעי עם הפרחים והאם תרצו סידורים שדומים למה שצומח ופורח בחוץ או להפך, זנים יותר נדירים. התייחסו גם לנושא הבישום והריחות – לא מדובר רק בפריט דקורטיבי אלא גם בפריט שמייצר חוויה וכדאי לבחון שאכן מדובר בריחות נעימים שישתלבו עם הניחוחות המלאכותיים שאולי מבשמים את החלל הפנימי או עם הצמחייה הטבעית במרחב הפתוח. 

שילוב בין כלים לצמחים – הפרזנטציה קובעת


התייחסו לפרזנטציה של הצמחים וכיצד תוכלו להציג אותם בדרך אסתטית וחווייתית כמו למשל, בכלי זכוכית שקופים על גבי השולחנות, אגרטלי וינטאג' צבעוניים, אולי מגשים ייחודיים, פינות שדומות לאסם או לגינה פורחת, ספסלי רטרו המקושטים, שילובים עם פמוטים, קשתות מעוטרות, זרים לכל אורח ולכלה שיוצבו על גבי גדילים או מוטות, עלי כותרת שיקשטו את המפות בפרי סטייל.
ישנם אפילו צמחים אכילים שיכולים לקשט מנות ולהפוך לחלק מכל מנה, אך זאת כמובן יש לתאם מראש עם השף ולבחון גם רגישויות של האורחים.
על מנת להבליט את הסידורים המתנוססים על גבי השולחנות אפשר לייצר קונטרסט מעניין בין מפה רכה בגוון בהיר לבין סידורים נועזים בצבעוניות יותר ססגונית כאשר הקונטרסט בין הרקע לסידור הבולט מייצר אפקט ייחודי.
החליטו אם לארוז את הסידור בצפיפות או בלקט של פרחים בודדים לפי האסתטיקה המבוקשת בחלל. אפשר גם לייצר שיטה של שזירה מבהיר לכהה או מכהה לבהיר או שהאמצע בהיר וכל המעטפת כהה ולהציב בנייר ייחודי שמעצים את המראה.

 

צריכים מנוי פרחים או פרחים בהרצליה? פנו אלינו עכשיו!