פורסם ב -

עיצוב שולחן באירוע בעזרת פרחים

אם אתם מתכוננים להפיק אירוע, אתם ודאי יודעים שכל פרט חשוב, וההרגשה הטובה של האורחים חשובה עוד יותר. אחד מהיבטי ההפקה והתכנון של אירועים הוא עיצוב שולחנות. למה הוא חשוב? כיוון שהוא אחד הדברים שמשפיעים על האווירה הכללית באירוע. איפה האורחים מתאספים, מדברים, אוכלים ונהנים אם לא סביב השולחן? ולכן חשוב להרשים אותם עם שולחנות שעוצבו במקצועיות ובטוב טעם, ועם פריטים שונים שתורמים ליופי של השולחן, לאסתטיות, להרגשה הטובה של האורחים ולגיבושם. לא נטעה אם נאמר שסידור פרחים הוא התשתית לעיצוב מוצלח של שולחן. הוא מעצים את יופיו ומרשים את האורחים. אף אחד לא יכול לעמוד בפני היופי של הפרחים ובפני הצבעים והניחוחות שלהם, ולכן לא כדאי לוותר עליהם כשמעצבים את השולחנות. השתכנעתם? כך תעצבו את שולחנות האורחים באירוע. 

למה עיצוב מקצועי של שולחן חשוב?

לעיצוב מקצועי של שולחנות יש חשיבות רבה בתהליך תכנון האירוע, ויש לכך כמה סיבות. ראשית, אי אפשר להתעלם משולחן שמעוצב בטוב טעם, ואי אפשר שלא להתרשם ממנו. שנית, עיצוב שולחנות מעיד על תשומת לב לפרטים, על לכידות ועל סגנון, ואלה בתורם תורמים לאסתטיות של האולם כולו. נוסף על כך, שולחנות שעוצבו בקפידה משפרים את הפונקציונליות של האירוע ומבטיחים את ההנאה של האורחים. ולבסוף, עיצוב מקצועי של שולחנות מעיד על המחויבות של המארחים לאורחיהם, וזה עוזר לאורחים להרגיש מוערכים.

לדבר אל האורחים בפרחים

סידורי פרחים הם חלק בלתי נפרד מעיצוב שולחנות באירועים. הפרחים מוסיפים לשולחן יופי, צבע, ניחוח ויוקרה. אם משלבים בהם צמחי תבלין לאירועים, הם מוסיפים הרמוניה לכל אחד מהשולחנות וגם לאולם כולו. בין שאתם בוחרים בסידורי פרחים ראוותניים, ובין שאתם בוחרים באגרטלים צנועים, חשוב להתאים את הפרחים ואת הסידור שלהם לאווירה באולם, לאופי האירוע ולסגנון של החוגגים. בחירת זני הפרחים וסידור מוקפד שלהם מאפשרת למעצבים ליצור מראה מרהיב שמרתק מבטים ומעורר השתאות והתפעלות. 

צמחי תבלין לאורחים

כדאי להפתיע את האורחים עם מתנות מקוריות ומתחשבות, ולכן מתנות של צמחי תבלין לאורחים באירועים הם טרנד שהולך וצובר תאוצה וביקוש. אם תיתנו לאורחים שלכם צמחי תבלין במתנה, הם גם יעריכו אתכם וגם ירגישו מוערכים. למה? משום שזוהי מתנה שלא מפסיקה לתת – יש בה יופי, ניחוחות של טבע, בריאות והמשכיות, ולא צריך יותר מזה כדי לשמח את האורחים שלכם. אתם יכולים להגיש לאורחים צמחי תבלין בעציצים מעוצבים או צמחי תבלים בעציצים מקוריים.  כך או כך הם ישמחו על המחווה ולא יסתפקו רק בעציץ אחד, אנחנו מבטיחים. מתכננים אירוע ומשקיעים בעיצוב השולחנות? אל תשכחו להשאיר עציצי תבלין לכל אורח. זאת הדרך הטובה ביותר להעצים את שמחה.

לבטא את השמחה בשולחנות מעוצבים ויפים

עיצוב מקצועי של שולחנות באירועים חשוב לאווירה השמחה באירוע. שולחן יפה ומסודר משפר את ההתנסות של האורחים ומבטא את השמחה הגדולה בלב של כולם; הוא מגבש את כולם ומשאיר זיכרון מתוק בלב.

 

צריכים משלוח פרחים בתל אביב או משלוח פרחים בפתח תקווה? פנו אלינו עכשיו!