פורסם ב -

פרחים אמיתיים או צמחייה מלאכותית?

אין ספק שצמחייה מוריקה, עשירה ומטופחת היא חלק בלתי נפרד מסביבת המחיה שלנו גם בבית וגם בעבודה. צמחייה מעשירה את האסתטיות של כל אזור – גם פנימי וגם חיצוני, משפרת את איכות האוויר ומשרה רוגע ושלווה. עם זאת בכל הנוגע לבחירה בין צמחייה אמיתית ובין צמחייה מלאכותית, רבים מאיתנו ניצבים בפני אתגר. גם לפרחים אמיתיים וגם לצמחייה מלאכותית יש יתרונות שראוי לבחון ולהביא בחשבון. איך עושים את זה? הינה כל מה שאתם צריכים לדעת. 

כל הטוב שבטבע

פרחים אמיתיים וצמחייה אמיתית מבטאים את יופיו של הטבע, את החיוניות שלו ואת הסגולות המבריאות שלו. ראשית, הם משפרים את איכות האוויר בבית באמצעות תהליך הפוטוסינתזה. שנית, הם סופגים פחמן דו־חמצני ומשחררים חמצן ומעשירים את האוויר. יתר על כן, צמחים מסוימים יכולים לטהר את האוויר מחלקיקי רעלנים כמו פורמלדהיד ובנזן ובכך להפחית בעיות נשימה. נוסף על כך, גם פרחים וגם צמחים אמיתיים מוסיפים יופי לכל אזור בבית או במשרד ומשרים שלווה. העלים הירוקים השופעים של הצמחים והצבעים התוססים של הפרחים משפרים את מצב הרוח, מרגיעים ומעודדים פרודוקטיביות. כמו כן, צמחים אמיתיים מחברים אותנו לטבע, וזה כשלעצמו מפחית לחצים מהגוף ומפוגג מתחים. לא סתם אומרים שטיפול בצמחים הוא הרגל מתגמל שתורם לבריאות. 

להתפעם מהירוק הבוהק

גם צמחיה מלאכותית מביאה עימה יתרונות שאי אפשר להתעלם מהם. והיתרון העיקרי הוא תחזוקה מעטה. צמחים מלאכותיים אינם זקוקים למים, לאור שמש, לדישון או לכל טיפול  מיוחד אחר למעט ניגוב אבק מפעם לפעם. ולכן הם האפשרות המועדפת על אנשים שאין להם זיקה לעבודת גננות או לטיפול בצמחים, אך כן רוצים להכניס את הטבע הביתה ולהתפעם מהירוק הבוהק שלו. צמחייה מלאכותית שומרת על יופייה, על צבעה הרענן ועל המראה התוסס שלה ואיננה דורשת דבר מלבד התפעלות. יש לציין שצמחים מלאכותיים הם הבחירה הטובה ביותר לחדרים אפלוליים או למקומות ציבוריים קטנים עם גישה לא נוחה כמו מרתפים, חדרי עישון או חדרי מדרגות. צמחייה מלאכותית איכותית נראית אמיתית לגמרי ומאפשרת לכולם להתענג מיופייה בכל מקום ובכל אזור. 

ליהנות מכל העולמות

הבחירה בין צמחים אמיתיים ובין צמחייה מלאכותית מושפעת מהעדפות אישיות ומנסיבות מוגדרות. לפרחים אמיתיים יש הרבה יתרונות, אך הם זקוקים לטיפול מסור ומתמשך. צמחים מלאכותיים אינם זקוקים לטיפול כלל. הם עמידים ומתאימים לאזורים חשוכים או לחדרים קטנים וצפופים. בסופו של דבר נשאלת השאלה – למה בכלל צריכים לבחור? למה אי אפשר לאזן בין פרחים אמיתיים ובין צמחייה מלאכותית? לכל אפשרות יש היתרונות שלה, ולכן הדבר המומלץ ביותר הוא ליהנות מכל היתרונות ומכל העולמות. שילוב פרחים אמיתיים באזורים מוארים וצמחים מלאכותיים בחללים אפלוליים או קשים לגישה תורם לסביבה הרמונית וממקסם את כל היתרונות. בין שתבחרו בחיוניות התוססת של הפרחים האמיתיים, ובין שתעדיפו את הנוחות של הצמחייה המלאכותית, אין ספק שהירוק היפה והשופע ישפר את השלומות שלכם וישפיע עליכם לטובה. 

 

צריכים משלוח פרחים בפתח תקווה או משלוח פרחים בהרצליה? פנו אלינו עכשיו!