פורסם ב -

קישוט חופה עם פרחים בחתונה בעונת החורף: רעיונות חמים וקסומים

העונה הקרה מביאה עמה קסם רב וזוגות אוהבים רבים בוחרים בשנים האחרונות לא לחכות לאביב או לקיץ, אלא להינשא בחורף בחתונה שמחממת את הלב.

עיצוב חופה חורפית מרהיבה ביופייה


החופה היא ללא ספק גולת הכותרת של האירוע וההשקעה ניכרת בפרטים הגדולים והקטנים, אלה עושים הבדל משמעותי בעיטור המוקד האסטרטגי ובעיקר המוטיבים מחיק הטבע אשר מקשטים אותה ומקנים לה נוכחות אמנותית ויצירתית, שאי אפשר להתעלם מקיומה.
לכל עונה יש את הפרחים שלה ובחורף ניתן לראות עושר של כלניות, ציפורנית, חינניות, סביונים, נרקיסים, טוליפים, אירוסים ועוד לצד פרחים רב שנתיים קלאסיים ויש מי שיעדיפו ללכת על הצבעוניות העל-זמנית הלבנה הצחורה המזוהה עם חתונות בעוד אחרים על חופות ססגוניות ונועזות יותר בצבעוניות עזה.
ניתן לגייס את כוחם ויופיים של הפרחים לפי הקונספט הנבחר כמו פרחים לבנים שנראים כמו פתיתי שלג או חיבור לטבע בשילוב של סחלבים ובמבוק.
חשבו כיצד הרקע פוגש בהרמוניה את האלמנטים השונים כמו פריטי טקסטיל עשירים ביחד עם פרחים ססגוניים עמוקים שבולטים בצבעם הכהה על רקע הטקסטיל הבהיר או להפך, פרחוניות בהירה, רכה ופסטלית על רקע כהה יותר.
אפשר גם לשבור צורניות בין החופה הליניארית לשזירה אסימטרית וזורמת של הפרחים וכך גם לניגודיות בין הטקסטורה המלטפת האחידה והחלקה של החופה לבין הפרחים או אם החופה בעלת תיפורים מיוחדים במרקם מחוספס יותר – זרי פרחים יותר רכים. 

לבן מסוג אחר וחיבורים יצירתיים


אל תתנו ללבן להיות הגוון היחיד אפשר ללכת על פלטה שלמה של לבנים בצבעוניות רכה או עתיקה, בצבע בז' או קרם, שמנת, בשילוב אפקטים מנצנצים כמו פאייטים, אבני סברובסקי ביחד עם פרחים בצבעוניות מרגשת. תצוגה מרשימה של חיבורים בין טקסטיל לאלמנטים מהטבע ותוספת של עששיות שמאירות למשל את בוהק הפרחים גם עם רשת החשיכה או כאשר מעונן. 

חשבו על חיבור יצירתי בין סידור השולחנות לעיצוב החופה, בין אם מדובר בפרחוניות עשירה דומה בשניהם או יצירת קונטרסט בין הפרחים שמעטרים את החופה לבין אלה שמופיעים ומככבים בסידורים השונים. אפשר ללכת גם על אמצעי עיצוב דומים כמו למשל, ואזות מחומרים דומים או גופי תאורה הנלווים אליהם שיצרו את החיבור החזותי. 

אל תוותרו על בחירת אולם אירועים שיתאים לאופי וסוג החתונה. ראשית, מבחינת רשימת המוזמנים וגודל האירוע, חשבו כמה גדול עתיד להיות האולם במידה ומדובר באירוע רב משתתפים. שנית, שימו דגש על העיצוב של המקום האם הוא מודולארי או מאפשר ליצוק תוכן ולאפיין בטביעת חותם אישית. בנוסף, החוויה הקולינארית שהיא חלק בלתי נפרד מההצלחה וההנאה ואם יש שף שמוביל את צוות המטבח וניתן לתכנן ולבנות תפריט בניחוח חורפי עם מטעמים חמים שמתכתבים עם הווי העונה וכמובן, מערכת סאונד טובה ופתרונות תאורה מתקדמים ליצירת אווירה ייחודית. 

מדוע כדאי לחגוג בעונה הקרה?


למעשה, לקיום חתונות חורף יש יתרונות רבים: היצע רחב של אולמות אירועים זמינים לחגיגה ופחות אירועים שמתקיימים בפועל מחוץ לעונה, כך שגם המחירים אטרקטיביים יותר. האורחים פנויים יותר ואפשר לערוך אירוע חלומי ובלתי נשכח רומנטי להפליא.
ניתן מלכתחילה לבחור קונספט ייחודי אשר יתכתב עם התנאים האופייניים של העונה הקרה ולעצב לפיו ובהשראתו את האולם ואת חלקיו השונים: למשל, חתונה בסגנון "לשבור את הקרח" או להפך, להביא את הקיץ פנימה עם ארגזי חול, אלמנטים סטייל הוואי, גוונים שמשיים.
כך או כך – דאגו גם לנוחות של האורחים עם מעמד מטריות, מחממים בחוץ ובפנים, טקסטיל עשיר ורך.

 

צריכים מנוי פרחים או פרחים בהרצליה? פנו אלינו עכשיו!